onsdag, mars 19, 2008

Har sms:at lite med Brad idag

Kan ju inte påstå att min engelska är den allra bästa, men man gör så gott man kan.
Fick sms från han igår, men då var jag ju upptagen med lillebrors kalas så jag svarade idag istället.
Brad:
Hi how are you going i hope all is good for yoy i am in hong kong very busy as usal keep in touch brad.
Iaf så svarade jag idag.
Jag:
I´m not so good, miss Janne so very much. (hade tänkt skriva mer men det bara for iväg)
Brad:
So sorry must be hard i wished i was able to help.
Jag:
Are you ship finish? Are you still living in Denmark? I hope that you know that you always are welcome here.
Brad:
The danish did not work but have a new boat, never trust danish will see joy again my swed family
Jag:

Ok, take care of yoy. Hope I see you soon.
Brad:
You to
Jag:
Do you have a email address?
Brad och Janne september 2006.

Jag fick hans email adress.
Sen har svägerskan ringt idag, jag har städat och imon kör jag Gert till Nödinge

2 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel vad lycklig jag blev när jag äntligen såg att du börjat skriva lite i bloggen. Du kan inte ana vad jag har saknat dina inlägg. Fortsätt nu så vi vet hur du har det.
många kramar

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.