söndag, juni 08, 2008

Elvis har varit här.

Sara, Stefan, Jenny o Henrik var här igår på grilltajm. Liza o Johan var i Stockholm och tittade på Céline Dion . Så Sara o Stefan fick passa Elvis.
Elvis tyckte det var kul i Nol men Kajsa (vår katt) var skiträdd fräste och sprang o gömde sej fast jag förklarade för henne att Elvis bara var här o hälsa på.
Elvis tyckte att det blåste äckligt så han låg lite innanför i lä. Han hade span på oss som satt där ute. Lite senare kom han ut oxå.Fast ibland blir man jäkligt trött av all lantluft och skvaller.

6 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Ja han hadde verkligen kul hemma i Nol. Undra om tunnen är lika kul hemma.

Tack för den jätte goda maten och för mat lådan den var supper god!
Ses på tisdag!
Puss å kram

Anonym sa...

Opsan...Här har det hänt mycket när jag inte har tid o hänga med*S*
MEN...Tar detta först:

Hipp,Hipp HURRA,HURRA,HURRA HURRA
på din Födelseda'
Ja hör du nått i luften som surrar?
Så är det bara vi i Majorna som Grattar o Hurrar,
både till Dej käraste Tina och Dotera din.

Vi får vända på oss o hurra mer-neråt Skåne,ända till Mingo me'.:))
Ha nu en så SKÖN o BRA Födelsedag du bara kan,Tinisen!
Eftersom jag inte kan nå Liza kanske du vill hjälpa mej?
Att framföra mitt/vårt Varmaste Grattis till henne?
Var rädda om er..Tänker på dej vännen:))
/pôsspôss mitt i natta!

Anonym sa...

...åsså ännu mer GRATTIS till att du blivit Kattmormor haha,nej så kan det ju inte heta?
Bara Mormor blir la' bra?
Så länge.'blink'
Om du bara visste hur lik han är våran Bennie då hon va liten.
Mitt hjärta värker!
Tänk att hon vart så liten o så söt.
Han är GUDOMLIG lille Elvis!
Nu är hon,Bennie ..ja inte så STOR som katt men redan 6år o en riktig Morsgis.(Mattegris?)
Du..vi köpte oxå en liten grå kattkille..Han hette Benny!
Sen visade det sej snabbt att vi blivit blåsta..han var en kattflicka,tsss:)
Liza o Johan har väl kollat upp saken ordentligt?
GRATTIS till er alla o ALL LYCKA med sötisen!
Goaste Natta Kramen kommer hääääär....

P.S:Vet Du att X:ets hund heter Elvis?En liten söt svart sak.*S*

Jenny Penny sa...

Grattis på födelsedagen!
Puss å kram Ses i kväll

Anonym sa...

GRATTIS TINA och även till LIZA om du också läser detta. Så praktiskt att ha samma födelsedag men tänk om det blir mindre paket? Usch och fy! Hoppas i alla fall att ni får en alldeles strålande dag eller kanske ska jag säga kväll. Hipp hipp Hurra från Skåne och Mellbrandarna.

summernissan sa...

Jenny, Bittan och Mellbrandarna Tack så mycket för hågkomsten på min o Lizas födelsedag (prinsessan Madeleine fyllde oxå år faktiskt men det glömde ni väl mitt i allt ståhej? hihi..)
Iaf tack för kommentarerna.
pöss på er