tisdag, juni 17, 2008

Och ibland har jag det ännu bättre

Som tex när mina goa döttrar bjöd mej på SPA till Polen. Vi åkte den 14:e och kom hem idag. Resan gick till Romia och hotell Faltom. Romia låg ca 8 km från Gdyna. Sara hade bråttom att komma på flygplanet. Vi åkte med Wiss.
Vi är på nedgång för landning i Gdansk.

1:a kvällen på hotellet varvade vi ner med en Pina Colada


2:a dagen tog vi tåget till Gdyna och såg det här mysiga skeppet som tog med folk på en liten tripp. Kanske vore något för vårat Göhteborg.

Nästa dag tog vi tåget igen in till Gdyna. Sara gjorde fransk manikyr och jag klippte mej. Sen åt vi lunch på Hollywood. Smarrigt värre.

Och idag var det dax för hemfärd. Dagarna gick alldeles för fort. Hann iaf klippa mej, har gjort pedikyr och fått en underbar ögonmassage. Fast om jag vill ha tillbaka mina ögon så får jag gå till dr sa hon som gjorde massagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så ljuvligt det låter,kan man ha släktträff där månne? Det där med ögonen undrar jag över. Jag kan inte måla ögonfransarna utan att efter 5 sekunder ha en stor svart rand ovanför ögat och tamme 17 det beror inte på att ögonfransarna är långa utan på att ögonlocken hänger ner över hela ögat - operation kanske?/agneta

summernissan sa...

Hej Agneta!
Vet inte om man måste operera men jobbigt är det iaf. Har man grinat dagen innan så ser man knappt ut nästa dag. Ska höra med dr nästa gång jag kommer dit.
Vart åker ni på semestern? Eller ska ni vara hemma? Jag tycker faktiskt att det är skönt att vara hemma men det känns som man måste göra något. Du vet dom där frågorna: Vad har ni gjort på semestern??
Kram från Tina

Jenny Penny sa...

Tack mamma för en helt otroligt härlig vistelse i Polen!
Jag får ju passa på att kolla internet på jobbet..

Puss å kram

summernissan sa...

Tack själv Jenny. Tycker oxå att det var himla mys pys.
Vi ses på fredag! pöss o hälsa Henrik!