tisdag, februari 24, 2009

Det har hänt mycket sen sist...

1. Pelletsbrännaren la av, fick använda el. På en vecka gjorde jag av med lika mycket el som jag brukar göra av med på en månad (en kall månad)
2. Dick kom och fixa det hela (förra gången var det ju Leif) man får ju ta hjälp av dom varannan gång så det inte blir för jobbigt för bröderna. Vill ju helst inte vara till besvär.
3. Dick har förresten hjälpt mej att installera min nya data som har stått här i rummet ca månad. Den jäkeln (datan alltså) är så snabb så man hinner knappt knappa in förrän man är ute igen.
4. Kanske blir det en resa snart med Leif, Anita o Frida hoppas på det iaf.
5. Jag och döttrarna var på Haga Spa i lördags, jättemysigt.
6. På söndag ska jag ha Liza, Johan, Birgitta o Lars (Johans föräldrar) här på middag. Så nu är det städning som gäller.....Och hur kul är det?????
7. Idag har jag varit hos kotknackaren pga ishockeymatch för ca 4 veckor sen och snöskottning i söndags. Men det räckte med att jag fick tid hos kotknackaren så var jag genast mycket bättre.
Slut på gnället från Nol (hoppas jag iaf)

Inga kommentarer: