onsdag, januari 28, 2009

Att ha en 3G kompis är f-n inte så himla lätt...

Vi skulle ju iväg idag och fixa skor till 3G.
Inatt när kl var 01:39 fick jag sms från honom "Mår dåligt följer inte med ringer senare"
Sicken tur att jag sov dåligt och inte skulle jobba idag. Hade iaf många dåliga tankar om min kompis. För visst kunde han väl besparat mej det sms:et?
07:06 kom nästa sms "Huvudvärken har släppt Jag möter dig 9:55 ringer kl 0900 kram Gert."
Han ringde 08:50???
Så vi åkte iväg 09:55 och var hemma igen 13:45 och då var jag slut. Han hittade iaf 2 par skor (inga Ecco men jag tror att han blev nöjd ändå) Jag var iaf helt slut.

4 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Han tror väl att alla är vakna när han är.. Han är allt lite rolig i alla fall..
Visst blir dom mer och mer lika bröderna.. Det är lite kul Andreas vill ju abrolut inte bli lik sina bröder..
Helt otroligt att han kunde vara så stadig på handen.. 9 av 10 kort som Henrik har tagit är suddiga

Anonym sa...

Hej Tina...Bara helt kort:Du har något att hämta på mitt space.Jag kommer tillbaka då jag INTE är så snurrig av alla stjärnor*S*
Hoppas ALLT är gõrgõtt med Dej o alla de dina.
Kram Bittan/Löv U.

Anonym sa...

Va' GLAD jag blir av Dej,Tinisen!Så himla skoj att du skrev i kommentarerna oxå..Mycket UPPSKATTAT:))
Nu får du ju lägga opp AWARDEN på din blogg me'?

Vilken tur att Gertat har dej*S*..men jag har aldrig fattat varför Du skriver 3G?
Något internt skämt kanske?

Borde väl erkänna att jag kikar in här då o då,tyvärr blir det inte alltid ngn kommentar..här har en viss förmåga att hända nått just då jag sitter vid datorn.'suck'..jag blir i stort sett alltid avbruten!
Så nu vet du det.*S*
Hälsa o Krama alla jag känner.
Var Rädd om Dej!
LöV U.
Ha det fint så hörs vi.

Anonym sa...

Hej Bittan!
Här kommer min förkortning på 3G.
3G=GrinigeGertGubben
Fast han har ju en egen förklaring.
3G=GulligeGoaGert.
Men jag tycker nog att min stämmer bättre. :)
Kram från Tina