måndag, april 13, 2009

April

Har haft en jätteskön början av April. Vi åkte ju till Gran Canaria 1:a april (Leif, Anita, Frida o jag). Många trodde nog att det skulle bli ett april skämt, det höll det på att bli så oxå. Sms:a lite med Anita på tisdagskvällen om att jag skulle nog inte kunna sova på hela natten. Var så uppskruvad och nervös inför flyget. Hade ju tagit fram grejer som skulle med till Canarieöarna, hade lagt allt på sängen för att göra en sista genomgång (man har ju alltid för mycket med sej) Det som var kvar att göra var: Duscha, raka benen, måla tånaglarna och vattna blommor. När klockan var 3 på natten tog jag en liten paus kollade lite på tv. Vad som hände sen vet jag inte?? Men halv 6 på morgonen vakna jag av att Leif ringer och säger: Ska du med oss till Spanien?
Det var bara att rafsa i allt i väskan och ge sej iväg.
Taget från balkongen. Vi bodde på 10:e våningen.

Leif var så här glad när han fick ta sej ett dopp. Han tyckte det var skönt att sola oxå???
Den 7:e firade vi Anitas 40-års dag. Både svensk och
spansk tid.
Vi kom hem igen på Askonsdagen halv 10 på kvällen. Påsken har jag firat här med nära o kära.

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Va härligt ni ser ut att haft det... Ja det såg jag ju på dig bränna oxå..
Puss puss