tisdag, april 21, 2009

Min 3:e konsert

Med Tina Turner och hon gjorde mej inte besviken.
9/8-1996 på Ullevi var första gången. Det var Rose-Marie, Siw, Conny och jag som var där.


5/8-2000 på Ullevi igen. Då var det Rose-Marie, Karin, Bitten och jag som var där,hon var lika bra då.

Sen igår.

20/4-2009 på Globen. Nu var det Jenny, Henrik, Liza, Johan, Sara, Stefan o jag som var där.

Måste ju säga det: Hon är fantastisk, fyller 70 år 26/11 och håller igång som bara den.






Jenny o Henrik fick inte ta med sej sin superkamera in så ni får hålla tillgodo med min kamera. Det är mästerfotografen Jenny som har tagit bilderna.

5 kommentarer:

Liza sa...

Vilken krutmormor! Tack för trevliga dagar! Älskar dig! Pöss

Jenny Penny sa...

Kalas!
Men jag kan tänka mig att det var bättre på ullevi jag tyckte inte att Globen var en bra arena att ha konserer i..
Men Tina (båda två) var helt kalas bra!
Tack för en supper mysig semester.
Love U!
Puss puss

Anonym sa...

Hej min älskade svägerska vad sågs om en resa till grekland i oktober eller du kanske fick nog ut av oss i spanien pöss Anita

Anonym sa...

Hej min älskade svägerska vad sågs om en resa till grekland i oktober eller du kanske fick nog ut av oss i spanien pöss Anita

Anonym sa...

Hej Anita!
Klart att jag vill till Grekland. Och jag får aldrig nog av er!! Fast måste flyget gå så tidigt??
Vi kollar på det, jag vet ju när vi måste vara borta. :)
pöss pöss