söndag, juli 15, 2007

Janne är hemma

Med madrass o allt, han kom i onsdags vid 4-tiden.
Sköterskan, terapeuten och hemtjänstpersonal väntade hem honom vid 3. Någon snodde hans skjuts så han fick vänta en stund.
När han väl kom hem vid 4-tiden, så fanns det ingen x:a bärhjälp och vi andra fick inte hjälpa till. Ambulans tillkallades och till slut kom han hem. Min lille gubbe, som jag alltid har kunnat förlita mej på. Han har ju fixat o löst det mesta, har aldrig behövt bekymra mej om tekniska lr mekaniska grejer det ordnade ju han.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade Tina,
Måtte nu allt funka riktigt o rätt för er med alla tider o annat på hemtjänst o terapeut.
Hmm Du kanske bör vara förberedd på något krångel-Det är ju semestertider?
Herre Gud Tina,om du bara visste hur jag önskar att jag kunde göra nått!
Känner mej bara så ynklig-så j_la maktlös,
åsså känns det så illa orättvist,
f_n..Förlåt ska inte komma hit o
skriva lessamheter.

Du ska ha en stor ros Tina,
Nej massor av rosor
för du är så beundransvärd
som fixar detta.
Vet inte om detta funkar..jag prövar iaf.
Prova klicka på länken(annars får du sätta den i adressfältet):

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/12330000-12339999/640x480/12337084.jpg

Här vid stenmuren brukar jag ta en pause o fundera,varje dag jag vart o handlat..kvalitetstid för mej.Sätt dej jämte o dela lugnet o doften av rosorna..
Lova mej att va rädd om dej..:)
Varm Kram
från Majorna
(bara gubben o jag hemma
Ungarna är på Österlen!:)
Bittan.
Telefon o mail o vanlig adress har du!

Anonym sa...

Tack Bittan!
Jag försöker så gott det går att ta hand om oss.
Ha det bra! Kram till dej o göbben från oss