onsdag, augusti 06, 2008

Idag har jag

Tagit bussen till stan 08:48 för att träffa Bitten vid Hagabadet.

Vi hade det riktigt gôtt, först lite simning i den 28:gradiga poolen sen lite relax för att sedan få sin behandling. Det värsta är ju att dom är så himla dyra. Iaf valde jag en avslappningsmassage. Och det var skönt.

Sen tänkte vi gå till Gillestugan men dom öppnade inte förrän kl 17:00, så vi traskade vidare och hamnade på Deli. Där åt vi våran lunch. Då vi tog vin till lunchen fick vi reda på att:

Det gick bra att sitta på uteserveringen lr insidan men om vi satt inne så fick vi absolut inte sitta vid fönstret????? Kan säga att jag fatta ingenting.

Gör ni?

Man kan sitta ute lr inne men om man sitter inne så får det inte vara fönsterbord???!!!

Sara körde mej hem, vi bakade, Liza kom fortsatte att baka, Sara hämtade Stefan, jag lagade mat, vi åkte upp till graven, vi kom hem, vi provsmakade bullar, Liza åkte hem sen åkte SoS

Och nu är jag trött

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt att du blev trött efter en sådan dag. Är i alla fall vansinnigt avundsjuk på ditt badande, ser ljuvligt ut. Men vad konstigt med fönsterplatsen - man kan ju undra om de bara vill ha vissa personer som sitter där eller vad det är frågan om. När kommer du till Skåne då?
Agneta

Jenny Penny sa...

Oj vilken härlig Onsdag du hade.. Konstigt med fönster platserna och varför säger man så?!
Själv gjorde jag arbete från 8:45 till 15:15 så idag har jag tråningsvärk i låren..
Körde bort 7 skottkärror med jord till pulkabacken.

Puss å kram