tisdag, augusti 12, 2008

Skitmycket att göra på jobbet idag...

Så då blev jag X:a glad när Liza ringde någon gång mellan 3 och 4 och frågade om jag ville komma och äta middag efter jobbet. Först tänkte jag ju på lilla Kajsa.

Hur skulle hon klara sej om inte jag kom hem? Men sen blev jag självisk när jag fick höra menyn: Potatisgratäng med kycklingfile så jag tackade ja. Och det ångrar jag inte, det var smarrigt som bara den. Johan hade bakat kladdkaka till efterrätt och den var supergod.

På lördag ska vi (Jenny, Henrik, Liza (tyvärr inte Johan för han jobbar) Sara, Stefan, Ulla-Britt och Roger (grannar) gå till Furulundsparken och kolla Elvis det ska bli så himla kul.

2 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Ja det ska bli kalas kul på lördag!!

Anonym sa...

Vilken söt Kajsa! Men vad kan man förvänta sig, med ett så fint namn...