söndag, november 09, 2008

Det var ärligt och av renaste guld

Örhänget alltså.
För i måndags vid lunchtid så kom Maria in till oss och frågade om någon hade tappat ett örhänge. Ja, jag har tappat ett sa jag. Och det var mitt. Det låg i bilhallen sa hon.
På lördagen hade vi ju stängt, men hela söndagen låg det där och blingade bland alla kunder. Jag är så glad iaf. Fast nu har jag lagt mej till med tics kollar hela tiden att örhängena är med.
I helgen har vi haft städdag, Henrik, Liza, Sara, Stefan o jag. (Jenny som jobbade var befriad efter jobbet eftersom hon var här o städade en annan helg)Vi har ställt in krukor, krattat löv och flyttat om och städat i pannrummet. Har varit jättemysigt att ha dom här. + att jag har fått lite ordning bland brötet. Stackars (lr lyckliga Johan jobbade och kunde inte vara med) Jag har iaf haft det mysigt och EGO som man är så är det väl det som räknas????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå heft en mysig helg! :) pöss lilla mamsen

Jenny Penny sa...

Ja det var en kanon helg.. Och dom andra slet lika mycket som jag då jag städade.. :)
Puss å kram