söndag, november 09, 2008

Viktigt!!!!

Höll ju nästan på att glömma helgens viktigaste info....
Liza skördade 6 vindruvor i växthuset. Vi hade dom till ostbrickan. Sorry glömde att ta kort, men jag åt upp 3st iaf.
När hon visade mej dom sa jag: Men det var väl svarta vinbär? Nej, det är vindruvor sa hon. Men du sa ju att det var svarta vinbär sa jag!!
Dom smakade vindruvor iaf och jag hade lite beslutångest en stund. Skulle jag göra vin lr skulle jag ha med dom i ostbrickan???
Det blev tillbehör till ostbrickan.
Eftersom det var kärnor i, sa jag till Liza att: Man borde satt kärnfria istället. Hon sa: Hur skulle du göra då??????
"Solly" tänkte inte så långt. Hahahahaha.........

2 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Ja undra hur dom får till dom då? Hur kommer det sig att det finns kärnfria? Det var en svår nöt att knäcka..

Jenny Penny sa...

Men mamma vad har hant? Inget inlagg pa lange ju...
Love U
Puss puss