söndag, oktober 26, 2008

Hektisk helg

Det började i fredags, fick sms från Birgitta som undrade hur allt var osv. Sms:ade tillbaka och undrade om hon skulle jobba på lördag? För min favis fyller år och jag ville ju köpa blommor. Fick till svar: Jag fyller oxå år imon. Det visste jag ju, det var ju hon som var min favis.....Så vips var jag bjuden på middag på lördag.
Kanonmiddag förresten.
På lördag morgon kom Jenny, jag blev helt paff.. Hon städade nästan hela huset för mej. Tack snälla Jenny och tusen tack för att du dammade så bra...
Sen körde hon mej till Bohus.
Och idag var bröderna, Anita, Frida och Helen här på middag. Bröderna fick jobba lite och installera min, ja den där grejen till pannan.
Frida hjälpte mej att få igång internet som hade ballat ur efter städningen.
Tack alla för en trevlig helg.

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Oj.. Städade jag så noga så internet la av? Inte meningen.. Tur att det kom folk på söndagen oxå så det fixade sig..

Puss å kram