tisdag, december 23, 2008

igår hände något riktigt konstigt.

Får väl börja från början:
För ca 10 år sen när jag åkte till jobbet i min Nissan Micra hade en Volvo fått stopp strax efter Nödinge. Jag hade inte tänkt stanna, men kom inte ut i nästa fil pga all trafik. Så det var bara att stanna, hade inte ens lärt mej var varningsblinkersen var så jag var tvungen att pumpbromsa innan jag hittade den. Hon som hade fått stopp var ju överlycklig att någon stannade och rusade fram till mej. Iaf så bogserade jag med min Micra hennes Volvo till Surte, sen fick hon åka med mej till stan. Det visade sej att hon bodde här i Nol. Min tanke var tjoho nu kommer jag att få dagens ros i våran lokala tidning. Men det fick jag inte
Några år senare träffade vi henne på puben här i Nol och jag tänkte " hon kommer säkert att bjuda mej på en öl" men det gjorde hon inte. Sen har vi hejat på varandra när vi har råkats.
Men gissa vad som hände igår???
Det ringde på dörren och när jag öppnade stod hon där med en julgrupp till mej för att jag hade varit så snäll och stannat.
10 ÅR SENARE!!!!!!
F-n här har man gått o väntat på att få lite feedback.

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Oj! Det kallar jag ha häst minne.. Undra bara varför det tog så lång tid innan hon kom med blomman
Puss å kram