torsdag, maj 10, 2007

Ledig idag och då

Åkte jag iväg med göbbsen (Janne o Gert) till Nödinge och handlade.
Gert behövde en stor o stark kvinna som kunde bära hans nyinhandlade micro till bilen och sen till hans lägenhet.
Micron var ju himla billig på Netto, kostade bara 400,- den var inte så
tung heller tack o lov.
Sen var vi o käka lunch på Tudors restaurang (grannen jobbar där) åt Göingesoppa med pannkakor, grädde och sylt till efterrätt.
Skönt att slippa laga mat idag.
Annars har det varit jäkligt kallt idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha,Jag säger då det!
Vilken TUR att hjärtat har Dej,gumman.
Hur skulle han klara sej annars?
Va' bra att du skrev om Micron på NETTO,
Vet du om den är nått att ha?
Verkar den BRA?
Jag har sneglat på den,(NETTO:s),
men 'Guben' säger att det är sk_t..:(
Det gör han om allt som är misstänkt billigt!(han av alla!)*morr*
Jag gav ju bort vår Micro till 'fastighetsskötaren'
för många år sen o har inte
tyckt vi ska ha nån,
Men NU då det är 2 ungdomar i huset,som har väldigt flexibla tider,hade det vart fint.
Så himla stökigt att laga
middag/mat flera ggr om dan
o ingen här är 'smörgåsätare'
-det blir ett evigt lagande av olika maträtter.*SUCK*
Tacksam för svar:D
Kraaaaaam till hjärtats beskyddarinna
från lilla jag i regnigt Majorna.