söndag, maj 27, 2007

Mors dag

Var helt underbar, blev bjuden på middag. Så kl 15:00 var vi hemma hos Jenny o Henrik, där döttrarna hade middagen klar. Så himla lyxigt och smarrigt. Taco med tillbehör och vi blev proppmätta allihopa.


Det där hade ju räckt, men nej jag fick en parksoffa oxå.


Sara o Stefan följde med oss hem, så när Sara trimmade Jannes frisyr så hjälpte Stefan mej, han skruvade ihop soffan och fick den på plats.


Den gamla hamnar nog på tippen imon.
Jag säger bara: Tack ni är för goa. Love U



4 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Åh va fint det blev med den nya soffan. Har ni prov suttigt den oxå?
Kanon fint ju!!

love U!
Puss puss

Anonym sa...

Åhh va' fint det var/är..
Men hallå..Har ni SÅ snyggt vid huset alltså?
Ser ju ut som Sofiero elr ngt annat kungligt place.
Men jag tycker allt att en sådan Mor ska ha så fint..
Bra gjort Tina,att fostra såna töser:)
GRATTIS i efterhand
från en annan Mor.
Jag fick löfte om nya ögonbryn jag..undrar när det blir?*S*
Ska bli kul att få 'form' på dem,Liisa är verkligen duktig m allt sån't,på vänner o bekanta.
Klipper o färgar hår o sminkar o pedikerar o manikerar el hur man säger,
Men konstigt nog tycker hon att Mamma ska va' som hon brukar????
Hade iaf en gör mysig Mors dag här me'..
Kram på dej bästa Mamman!:)
Hälsa:P

Anonym sa...

Vilken himla tur att soffan byttes ut, verkar ju inte helt riskfritt att sitta i den gamla. Hoppas allt är så bra som det kan vara och skönt att höra att du gillade Mama Mia så jag inte lurade dig när jag sa att den var jättebra. Kramar till både dig och Jan från oss som är på väg till Malta.
Moster i Skåne

Anonym sa...

Jenny: Vi har inte provsuttit den än. Vi måste ju spara den till gästerna :) Du såg ju vad som hände med den gamla, där hade vi suttit alldeles för mycket.

Bittan: Sofiero hm..Brukar säga till mina barn att jag valde min prins och trodde jag skulle få ett slott men det blev iaf ett kråkslott :) Låter skönt att du blir lite omplyssad då o då det mår man ju bra av.

Moster: Hoppas ni får det underbart på Malta, sköt om varandra och ha det gôtt! Krama om Bim från oss!
pöss pöss