onsdag, maj 30, 2007

Nattinatti

"Min" lediga onsdag blev ganska hektisk idag.
Har haft besök av:en sotare, en utsänd från Nitro Consult AB (vi har inte tänkt spränga huset.)nej dom skulle bara besiktiga huset inför vägbygget och mitt upp i alltihop så kom ju Gert o Johan oxå.
Sen var jag hemma hos favisen o hälsa på våran "lilla Karin" som var där, vi drack lite vin o tjôta lite.
Men nu är det dax för sängen säger min gamla och trötta kropp.
Så "God Natt" allihopa!
Ps Hoppas jag slipper flytta inatt.Ds

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med besiktningen?
Va ska du flytta mitt i natten? Vart då?
Puss puss

Anonym sa...

Jenny: Besiktningen gick bra allt var intakt o funkade. Nästa besiktning blir efter vägen är klar då ska dom kolla att inget har spruckit lr gått sönder.
I måndags var jag skittrött när jag kom hem, somnade tidigt men vaknade mitt i natten. Drömde att vi hade flyttat, huset var tomt och vi hade flyttat till en lägenhet på 3:e våningen. Det var då jag vaknade och undrade hur sjutton skulle Janne orka gå upp o ner 3 våningar?? Flytta igen??
Så jag var lika trött på tisdagen.
pöss pöss

Anonym sa...

Oj ja det måste varit en jobbig flytt.. Förstår att du var trött efter den så mycket grejer att bra och så högt.. :D

Pösspöss