söndag, maj 20, 2007

"Sicken" helg...

Vi har hunnit massor. I fredags var jag iof dubbelbokad. Lena min jobbarkompis ville att jag skulle till henne på ljusparty och Anita o Leif ville att vi skulle komma dit och äta middag. Det blev inget ljusparty så jag tackade nej till Lena och en vinkväll. Efter Jannes övningskörning med grannen (Det var hon som övningskörde och han var handledare) åkte vi upp till Leif o Anita och åt middag.Vi fick lax och det var så smarrigt. Dick o barnen var där oxå. Vi var hemma vid 1-tiden på natten.
På lördag kom barnen med sina respektive och vi (dom) fick gjort massor i trädgården, tack snälla ni, det var jobb som hade hängt över mej som en mara. Så en sån helg får vi ha snart igen. Måste nog ta ett kort på allt som ska slängas.
Igår så invigdes bastun av barnen, alla tyckte det var jätteskönt. Janne blev dålig igår em så vi bastade idag istället och jag får hålla med fy f-n vad gôtt det var.
Igelkotten som jag trodde hade blivit överkörd, lever och har hälsan.
Det var grannens som strök med.
Idag var Harry o hälsa på. Liza, Johan, Sara och Stefan åkte hem idag. Johan cyklade hem från Nol till Göteborg.
Jag är så himla nöjd med helgen. (Synd att Janne blev dålig bara)

Inga kommentarer: