tisdag, oktober 09, 2007

Hänt sen sist.

4/10-2007 Gissa vilka som har förlovat sej????

5/10-2007
Fronth var ju här på besök i fredags (hans födelsedag) så det firade vi med öl, päroncognac o lite vin.

Han gav oss lite mer grejer att installera, är faktiskt lite besviken för att inte han gjorde det.....
6/10-2007
Lillebror fyllde år och Jenny hade namnsdag. Det firade vi: Rosa, Gert, Liza, Johan, Janne o jag.
9/10-2007 Jag hämtade Sara o Stefan på Landvetter dom har ju varit i Tunisien 1 vecka på semester.


3 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Tack för att ni firde min namnsdag..

Puss å kram

Anonym sa...

Oj så mycket på en gång!
Kul o Spännande o festligt!
Måste bara gissa..det stämmer ju med resetiden osv..händerna ser solbrända ut..elr?
YES,jag gissar att det är 'Lillan' o hennes kille som förlovat sej då de var i Tunisien?

ALL LYCKA+STORT GRATTIS,
säger vi här i Majorna-
till vilket par det än är,självklart!
[Var rädda om varann]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
NattiNatti Tina,
vi hörs då jag inte e' så trött*S*

P.s:Kan omöjligt se att det är Sara på fotot.Mycket förändrad eller ser jag fel?
Kär&Galen kanske?
Krama om o Hälsa alla:)
/Bittan

Anonym sa...

Jenny: Klart att vi firade din namnsdag, synd att inte du var här.

Bittan: Tack för kortet, det värmde. Skönt att ni har fått igång datan igen. Jovisst var det Sara som hade ring på fingret.
Kram på er!