torsdag, oktober 11, 2007

Ibland lönar det sej att....

Klaga.
Kolla här vad vi fick idag!

Denna ljuvliga bukett fick vi av Tommy o Birgitta. Den kommer från Bergendahls blommor i Älvängen. Inte nog med det, vi fick massor av kantareller oxå. Jag vet att ingen av dom har varit inne på den här sidan så det var lite kul att dom visste vad vi (jag) behövde.


Sen var Sara o jag o kollade hur det ska bli här i Nol. Det där gröna är ju det planerade vägen. Vårat hus är näst högst upp, mitt i bilden bakom det där blåa. Våran gata blir iaf en återvändsgränd.
Efter det så jobbade Sara o Stefan på med renoveringen av Lizas gamla rum. Det blir nog klart till slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va' det rör på sej i NOL!
Men..återvändsgränd vid er?Hur kan det funka?Hmm?Kanske jag som minns fel bara.
Blommorna o svampen va' ni nog väl värda:)Du ser,ibland är det nån däroppe som 'fixar till saker o ting'.
Åsså Sara,söta fina Sara som renoverar!Era töser är vekligen riktiga STJÄRNOR.
Ska det bli gästrum eller vad har ni tänkt?
Ha en fin helg,tror det skule bli SOL:)Göttit*L*
Stor Kram i sena kvällen
Bittan me' resten.
P.s:
Ja,ungarna(L o S) är faktiskt HEMMA ikväll kan du tänka dej..Inte vanligt om helgerna,nuförtiden...*snyft*

Jenny Penny sa...

Ojoj.. Det blir ju riktigt fint i Liza´s gamla rum när det blir klart!
Och blommorna va jätte fina dom oxå.. Finns det så mycket svamp kvar i skogen? Tycker du får svamp var och varannan dag..

Puss puss