onsdag, oktober 24, 2007

Lite som hänt

Fick ännu en fin blomma när Bitten var o hälsade på oss i lördags.


Sen fick Janne och jag en bok av Birgitta. Hon och Tommy var här o hälsade på i tisdags.


Vi hade mycket besök i tisdags
1:a besöket fick vi 07:35 på morgonen, jag blev skiträdd när jag hörde att någon försökte komma in. Men det var bara Sara som var morgonpigg.
2:a besöket var Tommy o Birgitta som kom hit vid 11-tiden o fikade, det var då vi fick boken.
3:e besöket kom strax efter. Då kom Jenny förbi innan hon skulle jobba.
Det var bra för jag hade försökt hela förmiddagen att komma iväg o handla. Så det kunde jag göra i lugn o ro när hon var hemma och Janne var i goda händer.
4:e besöket kom vid 4-tiden då kom Liza o hälsa på. Vi åt en god middag och till efterrätt åt vi den goda kladdkakan som hon hade bakat.
Fransk laxlåda, receptet hittade jag på Arlas sida.
Sen blir det ingen flytt för Gert, han blir kvar i Nol.

5 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Oj hade hon skrivigt på sista bladet oxå? Va söt hon är..
Hur smakade maten? Ser ju jätte smarrigt ut i alla fall..

Puss puss

Anonym sa...

Jenny:
Maten smakade bra, ska testa med vit fisk nästa gång. Jag gillar det bättre än lax. Kombinationen äpple, purjo o fisk var god.
pöss
Ps hörde att det var firma fest idag. Hur var det igår förresten? Ds

Anonym sa...

Hej Tina !
Jösses, vad det var länge sedan jag var här *rodnar*, ser att du har ( mer än ) fullt upp alla dagar ...
Här hos mig lunkar livet på, har precis varit på tre nattskift i rad och kan bara inte vakna *gäspar* ...
Sköt om dig !
Kramar, Doris

Anonym sa...

Först blev jag så nyfiken så jag fick 'googla'på boken...YES den finns på DVD oxå!*S*
Verkar ju vara en strålande bra bok.
*Hemligheten bakom ALL FRAMGÅNG*står det bland mycket annat intressant.

Men orkar/hinner/klarar du av att läsa just nu Tina?
Hör av vissa att just läsning kan vara som en liten 'oas' mitt i kaoset,OM man nu fixar det om sagt.
Har du några knep som får dej att 'vila'för en stund elr så?
Beundrar Dej otroligt,Tina:D

Den där maten..den är exakt i min smak skulle jag tro,låter så o ser verkligen inbjudande ut.
Mums,mums.

Lite mycket här oxå just nu,men jämför man med ditt så 'skämms' jag att gnälla..!
Kanske jag får iväg ett mail endera dagen*S*
Var rädd om Dej o självklart,lille Gubben me'.
Du glömmer väl inte,Hälsa så gott från oss:D
Bless U.
Stor Varm Kram mitt i Frölundas dåliga match...:((
1-3 mot MORA??

Anonym sa...

JÄGARNS..Glömde ju skriva:
Känns tryggt att Gert stannar i DIN närhet!*S*
Jag blev iaf GLAD...Blev Du?*S*
Pösspöss igen.
Hälsa honom oxå..om du hinner med allt:P