fredag, maj 02, 2008

Jag har jobbat idag.

Japp, var ju hos dr i onsdags och jag kände att går jag inte tillbaka till jobbet snart, så blir jag nog folkskygg lr hemmakär (fast det sistnämnda är jag redan). Så jag ska börja med 50% i 3 veckor så får vi se sedan.
Trodde faktiskt att jag inte skulle sova en blund men det gick bra. Bilturen till jobbet gick oxå bra, men precis när jag skulle svänga in på parkeringen så gick det inte så bra längre. Junette väntade på mej där så vi slog följe in, jag frågade om hon trodde det var ok om man hade solglasögon på sej inne och hon sa att det var helt ok.
Tack o lov så gick anfallet över så jag behövde inte solglasögonen. Jobbade iaf 4 timmar idag med en data som var ganska kass, men det får dom fixa på måndag. Min vikarie har tagit min plats + mitt telefonnr hoppas jag får tillbaka det när hennes tid är slut. Men vem vet dom kanske behåller henne????

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tina vad jättebra att du fixade till den första jobbdagen, strongt gjort! Blir nog perfekt med 50% och sedan är det bara att ta tillbaks din telefon och din plats, den är faktiskt din inte din vikaries.
Tommy blev inlagd på sjukhus i natt, det hade blivit en blödning runt shunten. Hoppas det fixar sig för honom också. Ha det riktigt bra, kramis/agneta

Jenny Penny sa...

Hej mamma!

Låter ju som du kommer att fixa detta och Hemma kär det har jag nog ärvt.. :)
Love U
Puss puss

summernissan sa...

Agneta: Hoppas verkligen att det fixar sej för Tommy. Ska shunten sitta kvar länge? Kan ju inget om det där men det låter ju absolut inte bra.

Jenny: Visst är ordspråket "Borta bra men hemma bäst" sant.
Har ni blivit av med alla maskrosor nu?

Jenny Penny sa...

Ja visst är det ett sant ordspråk..

Ja jag trode vi blivigt av med alla men nu när jag kom hem så såg jag att det var en kvar vid brevlådan.. Den ska väk!!

Puss puss