tisdag, maj 13, 2008

Nu har det hänt igen....

Idag när jag kom hem så grävde dom upp våran gata igen, precis samma sak hände ju 28:e september i fjol.

Jag blev så trött när jag såg dom, men som tur var så har inget vatten hamnat i garaget denna gången.
Iaf ville dom låna ström. Men som sagt det kostar ju, ville ha sand men det gick inte att ordna så jag ska få lite grus istället. Ska bli spännande att se om man får något!!Bilen går ju inte att använda mer idag, så mycket begrep jag.
När det var som värst så var dom nog ca 10 stycken som stod och hängde. Tur att dom har spadar med sej.
Inte en chans att transportera sej med bilen.

Jag bjöd Ulla-Britt på middag. Sprang fram o tillbaka för att kolla om vi hade vatten. När vi väl hade vatten så var det nästan svart. Så potatisen fick jag koka med skalet på, men middagen blev god iaf och så himla lätt att laga. Tack o lov för Arla.

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Ja visst är det kul att se när dom "jobbar" en gräver och 10 står och hänger på sina redskap. Du är en tuff förhandlare mamma!

Love u!
Puss puss