onsdag, oktober 08, 2008

Ville visa lite hur det såg ut i morse, 6 st på det här jobbet utanför mitt. 1 satt i grävmaskinen, 1 var nere i gropen och 4 st hängde på staketet "Komunalarbetare"????
Ingen post idag. Skumt tycker jag iaf.......Några räkningar borde man väl fått lr?
Åkte iväg till Kungälv vid 09:30 sprang runt och till slut hittade jag en frissa som kunde klippa mej. Har berättat för U-B att jag gärna vill vara lite anonym när jag går till frissan, hade en dålig upplevelse i våras när frissan visste mer om mej än jag själv. Iaf fick jag klippt mej och hör o häpna hon som klippte mej hade haft salong i Älvängen i 30 år..... Aldrig får man vara anonym och då är jag faktiskt ingen kändis hahahaha......
U-B och jag var på promenad på em, så skönt i det fina vädret sen bjöd jag henne på middag.



1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Så ska det se ut när gubbar arbeter det måste ju vara några som övervakar så allt går rätt till.. Hahaha
Jo men du är ju en kändis mor! Viste hon vem du var då?

Puss å kram