söndag, september 07, 2008

Bingolotto

Har Ulla-Britt och jag spelat idag.
Förra söndagen satt jag framför TV:n och zappade och hamnade på TV4+ Bingolotto med Lotta Engberg.
Faktiskt satt jag där o kollade i 2 timmar utan att ens ha en bingolott. Tyckte programmet var bra, Lotta hade bjudit in Peter Stormare som gäst och man fick reda på lite hur han var.
Så jag sa till Ulla-Britt igår att ska vi inte spela bingolotto imorgon. Det tyckte hon oxå. Och idag var det Skara Bert som var gäst.Det var faktiskt jättetrevligt U-B vann 100:- så det kanske blir spel nästa söndag oxå. Då är det Christer Lindarw som är gäst.

2 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Oj! Ja då är det väl ett program du ska se nästa söndag?! När Christer är med.
Så kanske du vinner en 100 lapp..
Puss å kram

Anonym sa...

Lilla Jenny Penny du är för "go" man får ju alltid en kommentar från dej. Fast vinna en 100 lapp? Jag har faktiskt större mål.
EN VOLVO SKA DET VA
pöss från mamma