fredag, september 05, 2008

Vad var det hon sa..

Jösses det tar tid att smälta allt och jag är så glad att vi spelade in allt. Fast just nu är bandspelaren(diktafonen) utlånad till Ulla-Britt för jag sa att hon kan ju ha den under veckorna så tar jag den på helgerna.
Så det här är det jag kommer ihåg just nu:
Kommer att få en rad pyttingar men dom står inte i kö än.
Kommer att fortsätta att bo i hus kanske radhus.
Mina barn lever i bra relationer. (känns bra)
Den minsta är lite själavårdare (Det stämmer)
Bröder, bägge finns för mej. (Det stämmer)
En väninna och hennes man finns oxå där. (Stämmer, Rosa o Kian)
En del festligheter.
En större festlighet nästa år som gäller en av mina bröder (kan det vara Leif han fyller ju jämnt)
En resa med en vänninna för några dagar. (U-B och jag har ju pratat om att åka till Estland lr Lettland på SPA)
Arbetskollega vars man inte mår så bra.
Barnen åker utomlands och någon är ganska intresserad av Grekland lr något annat land vid medelhavet, kommer iaf att tillbringa mycket tid där.
En väninna i en annan stad som jag kommer att träffa och det kommer att bli så bra. (kan vara Annika som bor i Lidköping nu, vi har iaf pratat om att träffas då jag behöver lite av hennes +energi)
Sen blev jag faktiskt ganska besviken när hon sa att:
Du och din man har en lång relation och jag kan inte se att ni kommer att separera. Ni talar samma språk, skrattar åt samma saker bla, bla, bla.
Då var jag tvungen att säga som det var och hon blev nog lite paff för hon sa: Det såg inte jag. Sen var det ju ganska lång tid med lite tröst. Hon sa att din man är fortfarande med dej han har bara lämnat sin kropp.
Iaf blev jag besviken där, jag trodde att hon skulle känna av det med en gång, som Lisa Williams ni vet.

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Inte för att försvara henne som du var hos men Lisa är ju en Clairvoyant oxå... Inte bara ett medieum.
Tror du inte det var därför hon kännde pappa så starkt?! Nä jag vet inte.. Men det får man nog läsa på om.. Om det rä någon skillnad alltså.

Love u motti..
Puss puss