måndag, september 15, 2008

Idag var det KATTASTROF

Inte för att man brukar bli bra på bild, men så mycket brukar inte mina ögonlock hänga.
Igår var jag hos Gert en stund och hjälpte honom med en blomkruka som hade ramlat i golvet. Jag var där ca 1 timme. När jag kom hem så sved det som SATAN på ögonlocken. Tog Nivea och kleta in, det brukar hjälpa. Men inte igår. Till slut satt jag med pads + kallt vatten och badda.
Sen var det ju Bingolotto med Gert o Ulla-Britt.
Iaf i morse fick jag knappt upp ögonen, allt var igensvullet och det är inte mycket bättre nu. Eller vad tycker ni? Det svider inte iaf men man har ju svårt att se helbild. Kanske lika bra att gå o lägga sej.

Tändstickor kanske hjälper. Allergisk reaktion trodde någon, men jag är ju inte allergisk mot något.

Dom där locken behöver ett upplyft det är ju en sak som är säker.


Ps jag har inte grinat, då brukar resultatet dan efter bli ungefär det samma. Fast inte riktigt så hängigt. Ds

2 kommentarer:

Jenny Penny sa...

Oj!! Ögonlocken tar över..

Jenny Penny sa...

Det är både och i boken det är bloggen och så lite vad hon känner nu idag.. ett år efter. Och så är det recept.
Pöss pöss