tisdag, september 23, 2008

Hänt sen sist

Man är ju inte världens bästa bloggare, men jag gör så gott jag kan.På väg till Bergakungen såg vi ett brudpar som vi var tvugna att fota, så kolla inte på mej!
Iaf tyckte jag att filmen "Mamma Mia" var bättre än musicalen. Man levde sej in mer i filmen och det var fantastiska vyer. Undrar just var den spelades in? Åsså dessa ABBA låtar, vilka artister. Innan bion åt vi på Danilos vi tog Jedi´s smoked turkey. Det var mums. Jenny var så här glad :)
Vi försökte oxå men efter 3 bilder så blev det här bäst!!!
Sen hann jag även med en förfriskning i baren med Stefans föräldrar.
På söndagen var jag bjuden till U-B (min granne) på fisksoppa, kanongod. Tänkte bjuda Rose-Marie, Kian och Karin på den imorgon. Hoppas jag kan få den lika bra.
Igår var jag helt off efter jobbet. Somna hela tiden. Sov på fel öra en stund vilket resulterade i att det slog lock, så imorse hörde jag inte klockan och vakna med ett ryck 06:30. Jag brukar åka hemifrån 07:00. Men jag hann utan att stressa allt för mycket.
Idag efter jobbet var jag hos Liza och fick god middag + pommes frites och köttfärs att lägga i frysen.

Inga kommentarer: