måndag, september 15, 2008

Hänt på jobbet

En av mina säljare ringde idag. Innan hade jag försökt få tag på honom men såg att han var sjuk tillsvidare. Iaf ringde han på eftermiddagen och berättade att han hade brutit 3 revben. Men hjälp sa jag, vad har hänt?
Han berättade att han och en annan säljare hade varit på kurs i Södertälje, på natten hade han gått i sömnen och ramlat ner för massa trappor. Jag fick ju verkligen behärska mej för att inte börja gapskratta..
Jösses han kommer nog inte att få det lätt framöver.
När jag berättade det för mina jobbarkompisar så frågade en om han gick i kalsongerna då.
Hallå sånt kan man väl inte fråga?

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

hahaha Jo det skulle du frågat mamma.. :D
Ojoj.. Måste sett kul ut och tänk dr min när han berättade vad han gjort..

Puss å kram