tisdag, januari 13, 2009

Det var väl det jag visste...

Att räkmackan skulle vara bäst.
För där blev man inte besviken. Den kunde faktiskt jämföras med Heaven 23:s räkmacka på Gothia Towers.
Men matchen, KATTA strof, iaf för det laget man skulle heja på. Vi gick innan det var slut, dom som satt bakom oss var inte så glada för det. " Va f-n har dom aldrig varit på en match förut?" och det hade dom ju rätt i . Jag har iaf aldrig varit på en hockeymatch förut. Det var väl därför vi missade sista målet....
Fick sms från Jenny som oxå var på matchen, efter lite telesamtal och vinkande (fast jag såg ju ingen) så kom hon o Sara bara några bänkrader nedanför oss. Det var kul och jag blev helt chockad. Tog du kort Jenny?

1 kommentar:

Jenny Penny sa...

Klart jag tog kort mamma..
Jag ska bara ladda batteriet så lägger jag upp bilderna..

Pöss pöss