söndag, januari 11, 2009

Slut på gnället från igår

Blev ju bjuden på god middag igår hos Rosa o Kian.
Men jag är faktiskt inte värst på att gnälla.
Ska berätta om min kompis 3G (Gnällige Gert Gubben) pratar med honom dagligen och vi brukar alltid inleda samtalet med hur är det? Så här brukar han svara på det:
Dag 1 Sådär, f-n jag har inte sovit någonting inatt.
Dag 2 Sådär, f-n vad jag sover, vakna kl 15:30 fattar inte vad det är som är fel.
Dag 3 Sådär, vaknade kl 16:00 idag, jag bara sover o sover.
Dag 4 Sådär, har inte sovit någonting inatt.
Så håller det på hela tiden och en annan kan ju inte hjälpa till för man fattar ju inte vad som är fel? Kan han sova lr kan han inte??
Felet är väl att man pratar med han för ofta.
Rose-Marie föreslog att han skulle äta D vitaminer för att han sov så mycket, men det var när hon var ute på jobb och pratade med honom 1 gång i veckan ungefär och det var väl dom dagarna som han sov.

Inga kommentarer: