lördag, juni 09, 2007

Celebert besök

I min blogg har jag haft idag av mamselamsen vet faktiskt ingen som skriver så roligt som hon. Är dagligen inne o snokar på hennes blogg, hon skriver så att man blir glad och kan skratta en stund. Och det är ju inte för inte som hon ligger 1:a som favoritblogg. på nyligen.se

Annars idag har vi varit på Ikea och det var absolut inte min ide, nej jag hade hellre åkt till stan o kollat Götheborg men det blir ju nästan ALDRIG som man vill. Fick iaf träffa 2 av mina goa ungar.

4 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Nu rodnar jag handslöst och sanslöst bakom mitt vinglas. (Passar på att hinka rödtjut ikväll, när inte vår Gestapotränare är hemma.) :-)

Anonym sa...

Hej Tina och jättegrattis till ännu ett år. Tänk vad med vishet man samlar på sig. Ha en riktigt trevlig dag. har försökt att ringa men ingen svarar så det får bli ett stort stort grattis via bloggen i stället.
'kramar från Agneta och Bim

Anonym sa...

Ett STORT o VARMT GRATTIS från oss i Majorna,Tinisen:)
Så glad för din skull att du nu äntligen kommer iväg på efterlängtat SPA..kul,kul!
MEN man undrar ju så smått..är du iväg NU då elr?*s*(det framgår INTE av texten,tsss).Vilka fina ungar ni har-åsså slipper J att SPA:a hehe:)
Var du än är,så hoppas jag verkligen din födelsedag är kanon!
Vet iaf att du knappast kan behöva BASTU nu..
Ha det bäst och njut av din dag!
HÄLSA ALLA
Bittan me' resten..:)

Anonym sa...

*rodnar*me again..glömde ju..
Jo,f-resten,du skrev att du velat se Götheborg igår..
Jag var på 1:sta parkett(feskehamnen,you know) o du må
tro jag blev besviken.(snopen kanske?)

Inga småbåtar följde ända in..:((
Det var ju nästan det som va' grejen vid avresan o när man såg på TV på morgonen igår,
ute vid Rivöfjorden!
Jag hade missat totalt att det var
förbudför småbåtarna inne i hamnen igår.
Men några stackars foto lyckades jag få genom 'tårarna'..

Jo,det blev VÄLDIGT känslosamt..
Alla applåderade,ropade,visslade sjöng o gu vet vad o besättningen vinkade för glatta livet:)
Åhh det VAR fint inte tal om annat...men.:(
Titta in sennare ikväll på 'pixen' om du har lust.Då hoppas jag ha tömt kameran.
pösspöss i hettan.