tisdag, juni 19, 2007

Glömde ju berätta att...

Igår skulle vi egentligen ha en liten avskedsfest, Favisen o jag. Hon skulle koka kräftor som vi skulle slafsat i oss. Nu blev det ju inte så, men i morse kom hon hit med alla kräftorna -3 som hon käka upp själv igår :)
Och nu slafsar jag i mej resten......

Har varit o hälsat på lille göbben idag. Han sov mest, svamlade lite och berättade om alla toppensköterskor + någon landsman som verkligen hade ställt upp. F´låt men jag fattade inte så mycket.
Pratade själv med sköterskorna och fick reda på att han hade haft för högt blodsocker. Han hade 35 men det kunde bero på att han åt Betapred.

Jag berättade att han svamlade ganska mycket, så dom skulle ta något prov på urinen oxå.

Imorgon ska han få göra magnetröntgen. Den skulle han egentligen gjort den 27:e, känns skönt att dom skjuter fram den + att andra läkare kollar honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tina,
Hoppas allt e gott med Dej/er.
Ville bara säga-fråga att jag länkat till din blogg på mitt space,
Hmmm..Kanske borde frågat först?
Snälla skriv om du vill att jag tar bort den.
Varmaste tankar fr trött Bittan.
(ungarna kom just precis hem från midsommarfirande på Österlen,
så nu ska jag DYKA i soffan..sängen*s*)Klockan ringer ju snart igen..GOSCH!
Skriver mer sen..
Pösspöss